Sf.Gheorghe_Jardiniera

Septembrie 15, 2006 la 1:30 am | Publicat în JARDINIERE, Uncategorized | 1 comentariu

Dupa ce am postat jardiniera gasita in Mamaia, mi-am adus aminte de una asemanatoare pe care o pozasem in Delta, la Sf.Gheorghe, in complexul Delfinul.

jardiniera-sf_gheorghe.jpg

Chiar daca este pe o proprietate privata, am considerat ca trebuie incadrata in obiecte publice, datorita faptului ca prin intermediul serviciilor prestate(turismul) de catre Complexul Delfinul, aceasta jardiniera intra in contact cu un numar considerabil de persoane, de aici si natura publica a obiectului.

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Asa ceva as vrea sa mai vad si prin Bucuresti prin anumite zone. Normal ca nu acolo unde noul este la putere, ci acolo unde se pastreaza inca aerul vechi de Bucuresti.

    Alex
    balkansmedia.com


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

