Elefantita….

August 3, 2006 la 12:11 pm | Publicat în LOCURI DE JOACA, Uncategorized | 4 comentarii

Am primit de la krayzee acest tobogan din Sibiu si mi se pare super tare… nu stim exact din ce este facut( posibil beton cu armatura, sau fibra de sticla-datorita golului din corpul elefantului) daca cineva are vreo idee este binevenita

j1.jpg

La umbra unui imens billboard,desi  „mushca” din locul lor de joaca, copii se bucura fara sa le pese de telefoane mobile, detergentzi sau alte produse de consum; pt ei elefantul le este de ajuns 🙂

via krayzee

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. e din beton.

    este bestial acest tobogan, pentru mine e simbolul sibiului, in copilarie abia asteptam sa ajung pe acolo in vacante sa ma dau „pe elefant”.

    ce avem aici cred ca este cel de la intrarea in sb… aproape de o benzinarie [? – daca-mi aduc eu bine aminte]. insa the real thing e in parcul sub arini, unde e inconjurat de leagane si verdeata.

    lovely.

  2. are dreptate …e din beton..si e plin de kinderi pe acolo…e si in sub arini unul..m-am blocat eu in el acum sase ani..aveam 19 ani… asa ca nu e flexibil..

  3. Va rugam sa ne transmiteti oferta de pret pentru
    jucarii (elefant)
    tobogan
    balansoar
    leagane

  4. E foarte tare elefantul. Din cate stiu eu pe langa cei 2 elefanti din sub arini si la intrarea dinspre rm valcea, mai este unul intr-un parculet la intrarea dinspre Medias, (Sibiul Nou). Eu pe ala il vedeam mai des. Sper ca mai exista.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

