Faimoasele …hexagoane

August 2, 2006 la 10:23 pm | Publicat în COSURI STRADALE, JARDINIERE, Uncategorized | 2 comentarii

In urma unui comment din partea lui pati(thanks a lot), am cautat prin poze daca am vreuna cu celebrele cosuri de gunoi/jardiniere hexagonale, pe care mi le aduceam aminte ca impanzeau tot Ploiestiul cand eram mic 🙂 si care cred ca sunt unele din cele mai rezistente cosuri de gunoi…puteai sa le dai cu mashina peste ele si nu cedau (chiar am vazut asha ceva …desi era un tico )

cos-de-gunoi-ploiesti-1.jpg

L-am gasit langa Palatul Culturii chiar langa o trecere de pietoni spre primarie;cu mare succes aceste cosuri indeplinesc si functia de jardiniera atunci cand nu mai sunt golite si incepe sa creasca vegetatzie pe pamantul pus in locul gunoaielor.

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. si uneori creste iarba direct in gunoaie, nu mai asteapta sa se puna pamant :))
    anyway…blogul tau e o mare treaba, imi place mult 🙂

  2. cred ca te pot ajuta in acest scop.daca se paote sa iti trimit unele poze interesante contacteaza-ma la mailul drr100@gmail.com


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

