Campania “Da-mi cu rampa’n handicap”

Iulie 25, 2006 la 7:07 pm | Publicat în Da-mi cu rampa'n handicap, Uncategorized | 2 comentarii

“O campanie impotriva nesimtirii si a indiferentei”

Posesori de telefoane cu camera,aparate foto digitale si nu numai si de ce nu xilogravorilor!!! Avem nevoie de poze cu rampe!!!

URBAN FURNUITURE Demareaza astazi campania “Da-mi cu rampa’n handicap” avand ca scop premierea celei mai radicale rampe de acces de la noi din tara.Premiile constau in fortarea proprietarilor sa isi parcurga propriile rampe(pe scheit,role,scaun cu rotile, gasim noi ceva). Asadar fie ca cea mai abrupta rampa sa castige.

Nici nu am lansat bine campania “Da-mi cu rampa’n handicap” si au aparut deja primele reactii si primele imagini;fapt care nu face decat sa ne bucure si sa ne alimenteze si mai mult reactia negativa impotriva mitocaniei… Asadar o prima rampa (nu abrupta dar cu alta subtilitate [ne]functionala) ne-a parvenit din partea domnului Silviu(stud. urb. UAUIM)

p1011013.jpg

” pentru inceput avem o rampa pt personale cu dezabilitati……la o diferenta de nivel de doar 20 de cm mesajul este clar: ”stati afara” rampa fiind strategic orientata spe un zid…..:( …..>>undeva in piata Alba Iulia, Bucuresti (daca stie careva unde exact ar fi super..)
via Silviu(stud. urb. UAUIM)

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Cea mai radicala rampa din cate am vazut este cea dintre eroilor si berzei, daca nu ma insel acolo este tribunal, judecatorie ceva de la sectorul 5. O rampa mai life theathening nu am mai vazut – e foarte inalta grea de urcat si pentru alpinisti si in plus nu are bari laterale.

  2. Tine-te tare cu campania asta, si daca ai nevoie de carutz, am eu. Am trecut prin asa ceva, stiu ce inseamna. Ar trebui sa stie si proiectantii. Ma intreb oare cati proiectanti (din Romania bine-nteles) au incercat sa urce cu caruciorul o rampa facuta de ei.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

